Waardering van Kennemerhart, Janskliniek - Haarlem op 2 januari 2018 interview

De verzorgenden doen ontzettend hun best. Er is een personeelstekort en ze zijn blij als je ze helpt. Als mijn moeder ergens mee geholpen moet worden en ze zijn bezig dan help ik haar zelf even. Er zijn veel vrijwilligers. Mijn moeder heeft een buddy waar ze iedere week iets mee doet. Mijn moeder werkt een beetje in de tuin. Het gebouw ligt midden in de stad. Je bent zo op de markt. Mijn moeder kan daar nog zelfstandig naar toe. Er zijn winkels in de buurt. Mijn moeder heeft een kamer met wat eigen spullen erin. Ze heeft haar eigen badkamer. Beneden is een groot restaurant. Daar kun je wat eten en drinken. Er worden daar activiteiten georganiseerd. De bewoners worden heel goed bezig gehouden. Door de kleinschaligheid kent iedereen elkaar. Dat vind ik prettig. Er zijn twee huiskamers. Per huiskamer zijn acht bewoners. Daar wordt iedere dag vers gekookt. Er wordt overlegd wat er gegeten wordt. Er wordt goed rekening gehouden met de gewoontes van thuis, zo kan de bewoner bijvoorbeeld een glaasje wijn krijgen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, Janskliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.