Kennemerhart, Janskliniek

Ridderstraat 32 2011 RS Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Kennemerhart

Waardering van Kennemerhart, Janskliniek - Haarlem op 4 januari 2018 Interview

Het gebouw ligt midden in het centrum. Je kan dus lekker even naar de stad wandelen. Het ligt heel centraal en is makkelijk te bereiken. De zorg vind ik prima. Er wordt goed naar ons geluisterd en we worden goed op de hoogte gehouden. De medewerkers gaan heel respectvol met mijn moeder om. Er wordt echt gekeken op welke manier zij benaderd wil worden. Ik vind dat mijn moeder een mooie kamer heeft, het is ruimer dan ik van te voren had gedacht. Ze deelt samen met de buurvrouw een badkamer, maar dat is geen probleem. Er worden veel leuke dingen georganiseerd. Mijn moeder mag zelf kiezen of zij daar wel of niet aan mee wil doen. Tijdens een mdo worden afspraken gemaakt, daar worden wij altijd van op de hoogte gebracht. Die afspraken worden ook altijd nagekomen. Mocht er onverhoopt toch iets niet lukken, dan worden wij daarover ingelicht. Wij zijn allemaal erg positief.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, Janskliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.