Waardering van Kennemerhart, De Blinkert - Haarlem op 2 januari 2018 interview

9.7

Als ik met een vraag of probleem zit, dan wordt hier adequaat op gereageerd. Ook de afspraken ten aanzien van mijn moeder worden nagekomen. Zo heb ik bijvoorbeeld afgesproken dat ze de post van mijn moeder in een enveloppe bewaren zodat zij dat niet kwijt kan raken. Ik krijg vervolgens iedere keer de post van mijn moeder mee. Ze benaderen mijn moeder ook met respect. Als zij wat vraagt, dan wordt hier meteen op ingesprongen. Ze betrekken mijn moeder bij alle activiteiten in de huiskamer. Ze helpt bijvoorbeeld mee met het opruimen van de was. Ze laten haar ook in haar waarde. Als mijn moeder moe is, dan mag ze gewoon de hele dag in bed liggen. Het gebouw is heel mooi en vrij nieuw . Mijn moeder heeft een balkon waar ze kan gaan zitten bij mooi weer. Ze heeft een appartement dat er mooi uitziet. Daarnaast heeft ze en eigen badkamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, De Blinkert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.