Kennemerhart, De Blinkert

Rockaertshof 66 2015 ED Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Kennemerhart

Waardering van Kennemerhart, De Blinkert - Haarlem op 5 januari 2018 Interview

Ik vind dat de verzorging echt gericht is op de persoon. Het verzorgend personeel kijkt goed naar het individu. Niet iedereen krijgt dezelfde behandeling. Het betreft een kleinschalige instelling. Iedere woning heeft een klein eigen tuintje, waar men buiten kan zitten. Ik vind de medewerkers zeer betrokken om een en ander zo goed mogelijk voor mijn moeder te regelen. Mijn moeder ziet er altijd netjes verzorgd uit. Regelmatig worden er activiteiten georganiseerd. In het verleden deed mijn moeder nog hieraan mee. Ik heb gemerkt dat als het personeel in de gaten had, dat mijn moeder belangstelling had voor een speciale activiteit, ze gestimuleerd werd om daaraan deel te nemen. Inmiddels kan mijn moeder dat niet meer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, De Blinkert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.