Waardering van Kennemerhart, De Blinkert - Haarlem op 2 januari 2018 interview

8.7

Ik vind het belangrijk dat er goed en liefdevol met mijn man wordt omgegaan. Dat gebeurt hier zeer zeker. Het personeel heeft veel aandacht voor mijn man. De communicatie vind ik fantastisch. Als er iets is, ook als het leuke dingen betreft, dan Appen ze mij. Ik hoef maar iets te vragen en dan gebeurt dat ook. Er wordt veel georganiseerd naar mijn idee. Elke maand is er een uitje en intern wordt er ook regelmatig iets georganiseerd, zoals bijvoorbeeld een markt of een optreden van een zangkoor. Mijn man heeft een eigen kamer en de badkamer moet hij delen met een ander. Dat vindt hij geen probleem. De gezamenlijke huiskamer is recentelijk verbouwd en de inrichting is helemaal vernieuwd. Het enige nadeel vind ik het vloerkleed onder de tafel. Naar mijn mening kan dat weg, omdat de mensen regelmatig knoeien en dit kleed is hierdoor vies geworden. Wat ik goed vind, is dat de teamleiders heel toegankelijk zijn. Ze zijn heel open en ik kan altijd bij hen binnenlopen en mijn vraag stellen. Ik krijg dan ook netjes een antwoord. Er zijn ook regelmatig bijeenkomsten, waarbij we met de teamleiders van gedachten kunnen wisselen. Als ik een tip voor verbetering aandraag, dan gaat men altijd proberen om daar iets mee te doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, De Blinkert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.