Waardering van Kennemerhart, De Blinkert - Haarlem op 2 januari 2018 interview

8.5

Mijn moeder doet nog veel dingen zelf. Mijn moeder wordt dus ook niet verzorgd, ze wordt meer begeleidt, zo helpen ze haar met de medicatie en monitoren haar hoe het met haar is. Ze houden haar goed in de gaten. Ze zit op een huiskamerproject en daar wordt zelf gekookt. Mijn moeder helpt met tafeldekken en afruimen. Mijn moeder doet ook mee met de activiteiten. Elke doordeweekse dag is er wel wat te doen, bijvoorbeeld zingen, koersbal of schilderen. Het personeel is geweldig. Ze staan open en ik kan heel goed met ze overweg. Ik krijg vaak gelijk response en ze noteren dat. Als het niet goed gaat, dan communiceren ze dat. Mijn moeder had niet beter terecht kunnen komen. Ze heeft een eigen kamer met sanitair. Ik merk dat er een personeelstekort is en ik ben blij dat er nog gemotiveerde medewerkers zijn. Ook het management is erg gemotiveerd en staat, als het nodig is, ook aan het bed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, De Blinkert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.