Waardering van Kennemerhart, De Blinkert - Haarlem op 2 januari 2018 interview

5.3

Mijn moeder verbleef eerst op een andere etage. Ze is nu in een ver gevorderd stadium van dementie. Door een verbouwing moest ze naar een andere etage. Daar was bij aankomst geen keukentje, toilet of bad. Het water liep zelfs over de gang door een constructiefout. Waarom moeten ze altijd iets veranderen als iets goed loopt. Ze luisteren ook niet naar mij. Ik vertel ze al jaren dat mijn moeder geen suiker wil, maar ze geven haar nog steeds suiker. Binnen de instelling werken een paar mensen die van mij een elf krijgen, maar er werken ook mensen die niet geschikt zijn om dit werk te doen. Mijn moeder kan door haar aandoening helemaal niks meer. Als ik daar kom, dan staat de thee voor haar koud. Ze geven haar ook een beschuitje terwijl ze geen gebit meer heeft om dit op te kunnen eten. Sommige medewerkers praten ook niet met haar, terwijl mijn moeder niet slechthorend is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, De Blinkert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.