Waardering van Kennemerhart, De Blinkert - Haarlem op 2 januari 2018 interview

7.5

Over het algemeen vind ik de verzorging van de vaste medewerkers goed. De invalmedewerkers kennen de bewoners minder goed en dan wil er wel eens een steek vallen. Dat geldt ook voor de omgang van de medewerkers. Je kunt van de invalmedewerkers niet verwachten dat ze de bewoners en de familie kennen. Ik vind het heel prettig dat er een vast dagritme op de afdeling van mijn moeder is en dat de huiselijke sfeer zo veel mogelijk wordt nagebootst. Op het moment dat ik iets vraag wordt er vrijwel direct actie ondernomen. Het wordt in het boek gezet, maar een andere medewerker heeft dat dan niet altijd gelezen. Daar zie ik nog wel ruimte voor verbetering. Ik vind dat op de afdeling van mijn moeder de huiskamer aan de krappe kant is. Zeker als er bewoners met rolstoelen zijn is het passen en meten. Mijn moeder heeft een eigen zit-slaapkamer. Daarbij heeft ze een douche en toilet. De sfeer in het huis wordt bepaald door de bewoners en het personeel. Ze zijn allemaal heel behulpzaam en zelfs bij de receptie kennen ze alle bewoners bij naam. Mijn moeder heeft het daar naar haar zin. Dat maakt dat wij ook heel tevreden zijn over het huis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, De Blinkert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.