Waardering van Kennemerhart, Overspaarne - Haarlem op 2 januari 2018 interview

7.2

De goede wil is absoluut aanwezig, maar ik zie dat er te weinig medewerkers zijn voor veel patiënten. Ze gaan heel respectvol met mijn partner om. Mijn man kan zich niet zo goed verweren. Eigenlijk vind ik dat de medewerkers zich over mijn partner moeten bekommeren, maar ze hebben hier geen tijd voor. Nu wordt hij in zijn kamer gezet, terwijl hij eigenlijk aanspraak nodig heeft. Ik heb een paar keer een zorgleefplan bespreking gehad. Hierin zijn afspraken gemaakt en die worden vervolgens nagekomen. Ik hoef ook maar iets te zeggen tegen de eerst verantwoordelijke verpleegkundige en hier wordt meteen op gereageerd. De accommodatie is steriel, kaal en niet huiselijk, zeker wat zijn eigen kamer betreft. Het restaurant is weinig bezet. Er zijn te weinig vrijwilligers om het draaiend te houden, maar het nodigt ook niet uit om daar te gaan zitten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, Overspaarne? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.