Waardering van Kennemerhart, Overspaarne - Haarlem op 2 januari 2018 interview

6.8

De medewerkers doen hun uiterste best. Ik vind ze heel lief en vriendelijk, maar ze hebben het te druk naar mijn idee. Er is maar één medewerker voor zeven bewoners aanwezig. Soms hebben meerderen tegelijk zorg nodig en dan wordt het echt gekkenwerk. Dat kan gewoon niet naar mijn idee. De medewerkers komen de afspraken niet altijd na. Dat is geen onwil, maar omdat ze het druk hebben, vergeten ze volgens mij wel eens iets. De kwaliteit van leven voor mijn man vind ik niet heel goed, omdat de medewerkers weinig tijd hebben om hem persoonlijke aandacht te geven. Op de afdeling wordt er naar mijn mening ook veel te weinig georganiseerd. De communicatie vind ik goed. Als ik een vraag heb en ze hebben tijd, dan wordt er wel naar mij geluisterd. Het gebouw waar mijn man woont, vind ik heel mooi. Er zijn mooie ruimtes en mijn man heeft een ruime privékamer. Bovendien is er een mooie binnentuin aanwezig. Ik vind wel dat er te weinig toiletten zijn. Ook vind ik dat het er niet echt schoon meer is. De huishoudelijke hulp is wegbezuinigd. De verzorgenden moeten deze taak er bij doen, maar zoals al eerder gemeld, hebben zij het heel erg druk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, Overspaarne? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.