Waardering van Kennemerhart, Overspaarne - Haarlem op 2 januari 2018 interview

8.3

Er gaat wel eens iets mis als het vaste team niet regelmatig aanwezig is. De afbouw van medicijnen bij mijn moeder ging daardoor bijvoorbeeld niet goed. Ik vind het heel erg jammer dat ik een afspraak moet maken als ik een arts wil spreken. Ik kan niet even telefonisch contact krijgen. Mijn moeder wordt respectvol behandeld. Er wordt gekeken naar wat ze nodig heeft. Ook bij de stagiaires zie ik die houding. In het gebouw is alles gelijkvloers. De binnentuinen zijn niet heel toegankelijk vanwege de zware deurdrangers. Het gebouw is vrij nieuw en het ligt aan een nieuwe woonwijk. Er zijn paden rondom het gebouw en op die manier is er contact met de omgeving. Mijn moeder heeft een eigen kamer. De badkamers en toiletten moeten gedeeld worden. Er zijn acht bewoners per groep. Er is een gemeenschappelijke huiskamer waar ook gekookt wordt. In totaal zijn er dertien woningen. De bewoners kunnen van de afdeling af en door de gangen lopen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, Overspaarne? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.