Waardering van Kennemerhart, Overspaarne - Haarlem op 3 januari 2018 interview

8.2

Er zijn zeven kamers per woning, maar ze willen er acht van gaan maken. Ik ben van mening dat er nu al te weinig personeel is. Ik vind dat er veel verschillende verzorgers zijn. Dat vind ik voor mijn vrouw erg verwarrend en zorgt voor onrust. De zorg die mijn vrouw krijgt vind ik eigenlijk wel goed. De vaste medewerkers kunnen erg goed omgaan met de ziekte van mijn vrouw. Ze ziet er altijd goed gekleed en schoon uit. Er is eens in de zoveel tijd een zorgvergadering met alle artsen. Als ik dan met een voorstel kom, dan wordt er naar mij geluisterd. Er is een zorgplan gemaakt voor mijn vrouw en volgens mij houdt iedereen zich daaraan. Mijn vrouw heeft geen eigen toilet en dat vind ik erg jammer. Ze heeft gelukkig wel een eigen kamer, die is groot genoeg en haar eigen spullen staan erin. Wat het tot een gezellig geheel maakt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, Overspaarne? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.