Waardering van Kennemerhart, Overspaarne - Haarlem op 3 januari 2018 interview

6.5

Ik denk dat er op dit moment te weinig personeel is om de juiste zorg aan mijn partner te bieden. Ik vind dat er te weinig aandacht voor haar is. Er is naar mijn idee onvoldoende tijd voor de persoonlijke verzorging, zoals verschonen, tandenpoetsen en naar het toilet brengen. In de nacht is er volgens mij niemand aanwezig op de afdeling. Ik heb het gevoel dat mijn partner aan haar lot wordt overgelaten. Ik heb weleens vragen over de verzorging en over de klachten die mijn partner heeft. Ik heb het idee dat de verzorgenden soms te laat op mijn vragen reageren. Ik heb het gevoel dat ze ja zeggen, maar nee doen. De accommodatie is prima. Het is nieuw, modern en goed ingericht. Het bestaat uit kleine woongroepen en alle voorzieningen die nodig zijn, zijn aanwezig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, Overspaarne? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.