Kennemerhart, Overspaarne

Lansiersstraat 25 2023 GA Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Kennemerhart

Waardering van Kennemerhart, Overspaarne - Haarlem op 26 november 2021 Interview

Dementie

Ik laat mijn moeder met een gerust hart hier achter. Ik heb het gevoel dat de intentie vanuit het personeel heel goed is. De zorg is recentelijk wel wat gaan happeren door meer invalskrachten. Mijn moeder zit nu soms zonder gehoorapparaat en bril in de gemeenschappelijke ruimte. Het maken van afspraken met het vaste personeel verloopt goed, maar de invalskrachten komen die afspraken niet altijd na. Ik vind het bovendien jammer dat de invalskrachten niet altijd de juiste benadering kennen voor mijn moeder. Ik vind het wel leuk dat ze qua inrichting echt nadenken over wat er leuk kan zijn voor de bewoners. Ik zou het fijn vinden wat beter op de hoogte te worden gesteld wanneer er een nieuwe persoon wordt aangesteld. Ik heb soms mijn twijfels bij in hoeverre de invalskrachten het belang in zien van het geven van informatie bij de overdracht. Daarnaast vind ik het jammer dat ik soms bepaalde informatie die emotioneel wat lastig kan vallen niet telefonisch krijg maar via de mail.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, Overspaarne? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.