Waardering van Kennemerhart, Overspaarne - Haarlem op 2 januari 2018 interview

Ik merk aan mijn buurvrouw dat ze is opgebloeid, sinds ze hier verblijft. Ze is vrolijk. Er wordt hier gezongen, waar ze ontzettend van houdt. Ze staat op tijd op, wat ze eerder nooit deed. Wil ze een keer uitslapen, dan is dat geen enkel probleem. Ze gaan met respect met haar om. De accommodatie is licht. Er staan spulletjes uit haar tijd en er is echt gedacht aan de oudere mensen. Er wordt op de huiskamer gekookt en ze hebben een gevarieerd menu. Mijn buurvrouw kan meehelpen met koken, zo kan ze bijvoorbeeld helpen met de aardappels te schillen. Ze koken ouderwets zoals stamppot, maar proberen ook weleens nieuwe gerechten uit. Er is echt een huiselijke sfeer. Het is er schoon en opgeruimd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, Overspaarne? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.