Kennemerhart, Overspaarne

Lansiersstraat 25 2023 GA Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Kennemerhart

Waardering van Kennemerhart, Overspaarne - Haarlem op 26 november 2021 Interview

Dementie

Ik vind dat de verzorging voor mijn moeder goed was. Soms was er naar mijn idee wel iets te weinig persoonlijke aandacht voor mijn moeder naast de reguliere fysieke zorg. Daar waar ze konden deden ze wel hun best, maar door personeelstekort was er maar sporadisch dit soort aandacht. In het begin ging het maken van afspraken minder goed, ik denk doordat de onderlinge communicatie minder goed verliep. Ik vind dat er wel wat meer rekening gehouden mocht worden met mijn agenda. Later ging dit wel wat beter. Het verblijf van mijn moeder wisselde in kwaliteit, maar op het einde zat ze op een fijne plek waar ze naar de binnentuinen toe kon gaan. Ik denk dat ze het wel iets menselijker hadden kunnen maken, door wat planten neer te zetten of een gezelligere inrichting te creëren. De laatste periode was ik erg tevreden over de informatie en communicatie. Ik vond het fijn dat ik de verzorgers telefonisch kon bereiken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, Overspaarne? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.