Kennemerhart, Overspaarne

Lansiersstraat 25 2023 GA Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Kennemerhart

Waardering van Kennemerhart, Overspaarne - Haarlem op 5 januari 2018 Interview

Ik vind het een heel warm huis. Ik vind dat er soms te weinig personeel is en dat dit dan niet goed opgelost wordt. De verpleging kijkt echt naar mijn moeder en weten precies hoe ze met haar om moeten gaan. De medewerkers vind ik ook erg lief en kundig naar mijn moeder toe. Mijn moeder krijgt genoeg aandacht en er is gelukkig ook tijd voor extra aandacht. De kamer van mijn moeder vind ik prima, ze hoeft deze gelukkig niet te delen. Er zijn leuke activiteiten zoals gym, wandelen, volksdansen en zingen. Er zijn gelukkig heel veel vrijwilligers voor de activiteiten. Er wordt door de medewerkers zelf elke dag vers gekookt. Er is een teamleidster die naar mijn idee niet eens weet wie ik ben en wie mijn moeder is. Dat vind ik een beetje raar. Ik zie dat iedereen echt heel hard werkt en daar heb ik veel respect voor.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, Overspaarne? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.