Waardering van Kennemerhart, Revalidatie Janskliniek - Haarlem op 22 november 2017 interview

Het grootste probleem hier is te weinig personeel. Ze raken overwerkt en gaan weg. Daar komen geen anderen voor in de plaats. Alleen losse invalkrachten. Het is triest voor allebei de kanten. Ze maken veel uren en blijven vaak nog langer om werkzaamheden af te maken. Het ligt dus niet aan de instelling van het personeel maar tijd voor persoonlijke aandacht voor de bewoners is er niet. Ze zijn hartstikke lief voor ons! Ik heb fysiotherapie en ik zie zeker vooruitgang. Nu kan ik af en toe naar beneden. Even naar het restaurant om een kop koffie te drinken. Eten doe ik op de afdeling zelf. Het eten is heel lekker en er wordt vers gekookt. Het is ook altijd gezellig. Ik hoop binnen twee maanden weer naar huis te kunnen. Over de verzorging ben ik zeker tevreden. De accommodatie is minder. De kamers zijn klein en je deelt een badkamer met een ander. Dat is niet altijd prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, Revalidatie Janskliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.