Waardering van Kennemerhart, Revalidatie Janskliniek - Haarlem op 22 november 2017 interview

7.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Het is prima hier, ik zit op een rustige maar toch gezellige afdeling. De verzorging is prima, ik word keurig behandeld en ze zijn erg lief voor me. Ze zijn altijd netjes op tijd om me te helpen. Er wordt de tijd genomen om met me te praten als ik vragen heb en als er iets geregeld moet worden dan doen ze dat voor me. De therapie slaat goed aan. Ik merk nu, na een week, al resultaat van de behandeling. De kamers hier zijn niet heel groot maar toereikend. Wat ik heel onprettig vind is dat het toilet maar 1 keer per week wordt schoongemaakt, ik moet hem delen en vind dit niet hygiënisch.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, Revalidatie Janskliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.