Waardering van Kennemerhart, De Rijp - Bloemendaal op 2 januari 2018 interview

8.3

De accommodatie ligt in een mooie omgeving. Er ligt een mooi bos naast. Het is vlakbij een winkelstraat en dat vind ik prettig. Mijn oma heeft een ruime kamer. Die hebben wij helemaal zelf in mogen richten met haar eigen spullen. Ze heeft een eigen keukenblok en een ruime eigen badkamer. De medewerkers zijn allemaal erg lief voor mijn oma. Ze letten er goed op dat zij niet vereenzaamt. Ze wordt overal bij betrokken zodat mijn oma niet alleen op haar kamer zit. Er zijn elke week wel een paar activiteiten, waaronder bloemschikken en spelletjes doen. We hebben twee keer per jaar een gesprek waar we alles kunnen zeggen wat we kwijt willen. Ook aan mijn oma wordt dan gevraagd of ze het naar haar zin heeft en of er dingen zijn die beter kunnen. Er zijn eigen koks die iedere dag vers koken voor de bewoners. Dat vind ik een pluspunt. Ook tussen de middag is er vaak wel wat lekkers. De medewerkers zorgen voor een gezellige sfeer in de gezamenlijke woonkamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, De Rijp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.