Waardering van Kennemerhart, De Rijp - Bloemendaal op 3 januari 2018 interview

8.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Sinds 1 januari 2018 is de naam van de organisatie veranderd en heet nu Kennemerhart. De organisatie ken ik niet, maar ik zou wel Woonzorgcentrum De Rijp aanbevelen. Mijn moeder woont hier sinds kort en wat ik met de medewerkers afspreek, dat komen ze altijd na. Ze mag ook rustig uitslapen en krijgt ontbijt op bed. De medewerkers zijn heel lief voor de mensen. Voor mijn moeder is het heel anders dan thuis, maar wat heb je verder nog te wensen. Er wordt van alles georganiseerd en na enig aandringen doet ze mee. Ik heb wel het idee dat er soms niet goed wordt geluisterd en dat het wordt vergeten. Dat heeft te maken met wisseling van het personeel, er zijn ook zoveel mensen en dan vraag ik het nog een keer. Ik heb meer verzorgingshuizen gezien, maar De Rijp springt er echt uit. Het is kleinschalig, je kan er in- en uitlopen en het staat in een wijk. Binnen mag er wel het een en ander geupdate worden, de vloerbedekking bijvoorbeeld is nodig aan vervanging toe. Het gebouw is al een paar keer verbouwd. Mijn moeder heeft een kleine kamer, maar ik ben allang blij dat ze daar terecht kon en goed wordt verzorgd. In de keuken beneden wordt vers gekookt. In het restaurant kan je een kop koffie drinken, snacken en een maaltijd eten. Ik ben heel tevreden, het is er knus en gezellig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, De Rijp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.