Kennemerhart, De Rijp

Bloemendaalseweg 134 2061 SC Bloemendaal
Deze locatie is onderdeel van Kennemerhart

Waardering van Kennemerhart, De Rijp - Bloemendaal op 12 januari 2018 Interview

Wat mij opvalt, is dat de medewerkers hier geen herkenbare kleding aan hebben met een badge. Ze trekken maar aan wat ze willen. Dat vind ik een slechte zaak. Ik heb ook met veel nieuwe gezichten te maken. Als ik hulp nodig heb voor mijn man om hem in de auto te krijgen, dan werken de medewerkers niet mee. Ze hebben daar geen tijd voor. Mijn man heeft er altijd keurig uit gezien en nu zie ik dat hij ongestreken overhemden aan heeft. Ik vind dit een slordig iets. De medewerkers vind ik ontzettend lief en dat vindt mijn man ook zo. Ze doen best wel hun best. Ze houden rekening met hem, maar ze gaan niet met mijn man naar buiten. Dat vind ik een kwalijke zaak. Ik neem hem zelf iedere dag mee naar buiten, als het even kan. Verder ziet het er hier allemaal netjes uit en het eten wordt ook goed verzorgd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, De Rijp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.