Kennemerhart, Schoterhof

Plesmanplein 10 2024 HT Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Kennemerhart

Waardering van Kennemerhart, Schoterhof - Haarlem op 8 januari 2018 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

De huiskamer waar mijn moeder zit, is heel gezellig. Er is beloofd dat er een tuin komt voor de bewoners, maar de gebeurt nog steeds niet. Er zou ook een tussendeur weggehaald worden en dat is ook nog steeds niet gebeurd. Mijn moeder voelt zich daar thuis. Ze wil ook heel graag weer terug als we haar weleens meenemen. Ze hebben onderling veel lol met elkaar. De medewerkers zorgen ook voor wat lekkers voor de bewoners. Als mijn moeder lichamelijke klachten heeft, wordt dit goed verzorgd. Ze houden ons goed op de hoogte hiervan. Met kerst hadden ze een kerstdiner en daar mochten ook twee familieleden per bewoner bij aanwezig zijn. Alles was heel gezellig gemaakt. Met de nieuwjaarsborrel was het ook leuk met een hapje en drankje. Ze hebben genoeg aan activiteiten die ze doen met de bewoners. Er wordt gewandeld met de bewoners. Ze organiseren zo'n 3 à 4 keer in het jaar een grotere wandeltocht die samen met familie is. Het is erg prettig dat mijn moeder een eigen badkamer en wc heeft. Er zijn veel mogelijkheden om daar schoenen en kleding te kopen. Er komt ook een opticien en tandarts langs. Dat is heel prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, Schoterhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.