Kennemerhart, Schoterhof

Plesmanplein 10 2024 HT Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Kennemerhart

Waardering van Kennemerhart, Schoterhof - Haarlem op 4 januari 2018 Interview

Het gebouw vind ik heel lelijk. Het is er niet vies, maar het is niet modern. Ik vind het een beetje naargeestig met een hele lange gang. Mijn moeder heeft een eigen kamer met een badkamer. De kamer vind ik heel klein. Mijn moeder verblijft voornamelijk in de huiskamer en loopt veel in de gang heen en weer. Ik vind het moeilijk dat de kamer van mijn moeder is afgesloten. Mijn moeder kan niet zelf haar kamer in, dat vind ik een nadeel. Ze kan niet naar haar eigen kamer op het moment dat ze dat wil. Ik vind dat de medewerkers een eindeloos geduld hebben. Ze zijn lief en ze geven mijn moeder ook persoonlijke aandacht, zoals een beetje knuffelen. Ik vind het heel knap dat ze dat doen. Er worden ook dingen georganiseerd. Mijn moeder zit daar een beetje bij, omdat ze het niet meer begrijpt. Ik ga soms met mijn moeder in de rolstoel naar buiten. Er zijn ook vrijwilligers die met haar gaan wandelen. Ik merk dat ze dat fijn vind. Ik vind dat de communicatie naar mij toe wel wat beter kan. De EVV-er is erg aardig, maar ik weet bijvoorbeeld niet dat ze op vakantie is. Het duurt dan een aantal weken voordat ik antwoord krijg. Ook het contact met de arts verloopt moeilijk. Dat vind ik wel vervelend. Op dit moment verblijven er ook mensen op de afdeling die moeten revalideren. Daarover ben ik niet geïnformeerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, Schoterhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.