Waardering van Stichting tanteLouise, Residentie Moermont - Bergen op Zoom op 11 augustus 2015

5.3

Broodmaaltijd redelijk, echter weinig variatie. Warme maaltijd erbarmelijk slecht. Nooit vers, allemaal opgewarmd. Ook hier weinig variatie. Iedere 14 dagen herhaald het menu zich (zomer en winter). Bv. Stampot bij 28°C (buiten). Wie verzint zo iets?

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Stichting tanteLouise, Residentie Moermont - Bergen op Zoom

Bedankt voor uw waardering en feedback. We stellen het erg op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw reactie achter te laten op Zorgkaart NL. Mocht u behoefte hebben om uw beoordeling nader toe te lichten, dan staan wij altijd open voor een gesprek. U kunt daarvoor contact met ons opnemen via 06-10307361.

Vriendelijke groet namens tanteLouise-Vivensis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting tanteLouise, Residentie Moermont? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.