Stichting tanteLouise, Woonzorgcentrum ABG

Van Dedemstraat 13 4611 BD Bergen op Zoom
Deze locatie is onderdeel van Stichting tanteLouise

Waardering van Stichting tanteLouise, Woonzorgcentrum ABG - Bergen op Zoom op 12 januari 2020

Dementie

Als mantelzorger van mijn vrouw op een PG afdeling heb ik ervaren dat deze bewoners enorme baat hebben met o.a. regelmaat. Bekende gezichten horen hierbij ! Het is dan ook zeer ongewenst om regelmatig mensen van buitenaf z.g.n. Z.z.p.ers in te huren op zo'n afdeling. Helaas is dit schering en inslag. Als dit dan toch perse noodzakelijk is: Begeleid deze mensen dan voldoende! Dat is wat er op m.i. op dit moment ontbreekt ondanks alle toegezegde verbeteringen hierin. Dit geldt ook voor de z.g.n. week-end hulpen. Alle lof overigens voor het over grote deel van de vaste medewerkers, waarvan enkelen subliem. Ondanks bovenstaande kanttekeningen zou ik toch weer voor deze instelling kiezen. De ambiance, de dagbesteding activiteiten en het gezellige restaurant brengen mij tot dit besluit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting tanteLouise, Woonzorgcentrum ABG? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.