Waardering van Stichting tanteLouise, Woonzorgcentrum ABG - Bergen op Zoom op 16 januari 2019

De verzorging in woonzorgcentrum ABG is prima! Ze doen hun uiterste best om het voor de bewoner zo comfortabel mogelijk te maken en bieden hiervoor alles wat in hun mogelijkheden ligt. We zijn bij de verzorging van mijn moeder met de beste zorg omringd geweest en liefdevol behandeld, want ook voor de familie is er altijd een luisterend oor. Ook rond het overlijden en de dagen erna is er respectvol en eerbiedig met de overledene en met ons gezin omgegaan, wat we heel erg waarderen. We zijn heel erg dankbaar voor alles! En kijken met en goed gevoel terug op een goed verblijf en een waardig afscheid.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting tanteLouise, Woonzorgcentrum ABG? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.