Waardering van Stichting tanteLouise, Zorgcentrum Mariahove - Ossendrecht op 24 februari 2018

9.7
  • Ziekte van Parkinson

Mijn vader is altijd goed verzorgd geweest, wij als familie zijn altijd erg tevreden geweest over de verzorgers/verpleegkundigen, doctoren enz... ze luisteren goed naar je en geven goed antwoord op alle vragen. Ze hebben niet alleen aandacht voor de patiënt maar ook voor de familieleden van de patiënt. Wij bevelen Mariahove in Ossendrecht zeker aan. Ook bij het stervensbed was de verzorging heel goed, netjes en met veel aandacht. Een aantal weken na het overlijden van onze vader werden we gebeld of we behoefte hadden aan een nazorggesprek wat we als prettig hebben ervaren. Alle lof voor TanteLouise

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting tanteLouise, Zorgcentrum Mariahove? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.