Stichting tanteLouise, Zorgcentrum Onze Stede

Rozemarijnstraat 1 4651 EL Steenbergen
Deze locatie is onderdeel van Stichting tanteLouise

Waardering van Stichting tanteLouise, Zorgcentrum Onze Stede - Steenbergen op 10 juni 2021

Toen we voor mijn moeder een nieuwe woonruimte zochten waar ze verzorging en begeleiding kon krijgen,kwamen we bij Onze Stede uit. Op het 1e gezicht schrok ik ervan,klein,best oud en eigenlijk niet meer van deze tijd. Maar omdat mijn moeder de omgeving goed kende en meerdere bewoners vond zij Onze Stede een goed idee.Mijn gedachte was tien meteen:als mijn moeder er geen lastvan heeft,heb ik er ook geen last van,positief blijven! Wat was ik blij dat ze daar woonde en wat was de verzorging goed,helemaal geweldig! Goed contact met personeel,die ons overal van op de hoogtr brachten. Mijn moeder heeft er ruim anderhalf jaar mogen wonen,inmiddels is ze overleden een half jaar geleden. Alle lof voor alle medewerkers van Onze Stede in allerlei functies,de inzet tijdens de lockdown en de strijd tegen corona,de zorg tijdens moeders laatste week en de begeleiding van de familie:alle lof voor iedereen! Wat het gebouw niet meer te bieden heeft maakt het personeel ruimschoots goed,Chapeau!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting tanteLouise, Zorgcentrum Onze Stede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.