Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum De Waard

De Alblashof 1 B 2951 XR Alblasserdam
Deze locatie is onderdeel van Stichting Waardeburgh

Waardering van Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum De Waard - Alblasserdam op 24 oktober 2018 Interview

In principe wordt mijn moeder goed verzorgd. Mijn moeder heeft dementie en ze heeft een dagplanning op haar kamer, maar het wordt weleens vergeten om deze op de juiste dag te zetten. Dit is erg verwarrend voor mijn moeder. Over de was ben ik helemaal niet tevreden, want ik heb al een paar keer gemerkt dat er was weg is bijvoorbeeld een pantalon en kussenslopen. Ik krijg daar wel een vergoeding voor, maar toch vind ik het slordig. Mijn moeder heeft een mooie kamer waar ze haar eigen spullen in kwijt kan. Er worden veel leuke activiteiten georganiseerd en mijn moeder vind het leuk om aan sommige daarvan mee te doen. Er wordt gekookt in het restaurant waar ook gezamenlijk gegeten wordt.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum De Waard - Alblasserdam

Hartelijk dank voor uw waardering en aandachtspunten. Wij vinden het vervelend voor u en uw moeder dat de dagplanning vergeten wordt en dat er was verdwijnt. We proberen er alles aan te doen om de kwaliteit van onze zorg- en dienstverlening hoog te houden. Alle aandachtspunten worden verzameld en in behandeling genomen door de juiste persoon binnen onze organisatie. Want het welzijn van uw moeder is belangrijk voor ons.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum De Waard? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.