Waardering van Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum De Waard - Alblasserdam op 26 oktober 2020 De inzender van deze waardering is geverifieerd

7.8

Mijn moeder heeft een mooie kamer met een eigen douche en toilet. Zij vindt haar kamer prachtig. Ik vind het eten er altijd goed uitzien. Ik zie dat mijn moeder ook echt met smaak eet. De verzorgenden proberen ondanks deze lastige tijd toch nog wat activiteiten te organiseren, zoals geheugenspelletjes, tv kijken op een scherm en sjoelen. De verzorgenden proberen mijn moeder zoveel mogelijk bij de activiteiten te betrekken. In Carenzorgt houden de verzorgenden alles goed over mij moeder bij. Ik kan thuis op die site inloggen en zo altijd zien hoe het met haar gaat. Als ik iets over mijn moeder wil weten, kan ik de verzorgenden altijd bellen. Dat vind ik heel fijn. Ik vind dat de verzorgenden de gemaakte afspraken goed nakomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum De Waard? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.