Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Overslydrecht

Scheldelaan 3 3363 CK Sliedrecht
Deze locatie is onderdeel van Stichting Waardeburgh

Waardering van Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Overslydrecht - Sliedrecht op 2 december 2021 Geverifieerd

Er zijn veel wisselende verzorgenden en die weten niet altijd wat de afspraken zijn. Ik heb niet het idee dat iedere nieuwe verzorgende dat in beeld heeft. Als mijn moeder bijvoorbeeld op donderdag naar de kapper is geweest dan komt het voor dat op vrijdag weer haar haar gewassen wordt. Ze gaan respectvol met haar om, maar er is te weinig tijd voor veel aandacht. Ze doen wat ze moeten doen, ze hebben ook veel werk achter de computer, er is weinig tijd voor de bewoners. Die zitten in de huiskamer bij elkaar. Soms wordt er een video opgezet. Als je mijn moeder aanspreekt en een gesprekje met haar voert dan is ze heel helder. Als er niets gezegd wordt dan zit ze te slapen. Mijn moeder heeft een kamer met een badkamer. In de huiskamer wordt gezamenlijk gegeten. Het gebouw ziet er prima uit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Overslydrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.