Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Overslydrecht

Scheldelaan 3 3363 CK Sliedrecht
Deze locatie is onderdeel van Stichting Waardeburgh

Waardering van Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Overslydrecht - Sliedrecht op 7 december 2021 Geverifieerd

Het gebouw staat in mijn vaders eigen buurt. Hij is vrij om te gaan en te staan waar hij wil. Hij kan zijn eigen dingen doen. Mijn vader heeft een kamer met een badkamer. Overdag is hij binnen het gebouw. Hij is actief met schilderen en tekenen op zijn kamer. Als er beneden activiteiten zijn dan gaat hij daar ook naar toe. De medewerkers die bekend met hem zijn daar heeft hij ook wat mee. Over het algemeen gaan ze positief met hem om. Voor de maaltijden gaat hij naar het restaurant. Dan heeft hij wat meer aanspraak met andere bewoners. Als hij dat wil kan hij ook op zijn kamer eten. Ik neem aan dat de kok vers kookt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Overslydrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.