Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Overslydrecht

Scheldelaan 3 3363 CK Sliedrecht
Deze locatie is onderdeel van Stichting Waardeburgh

Waardering van Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Overslydrecht - Sliedrecht op 20 oktober 2018 Interview

Ik vind de medewerkers heel correct en vriendelijk. Ze benaderen mijn moeder goed en ze weten ook precies hoe ze haar moeten aanspreken. Als er iets aan de hand is, dan wordt daar meteen actie op ondernomen. Ik vind dat ze mijn moeder goed in de gaten houden. Ik merk dat hier korte lijnen zijn. Als er wat is, dan reageer ik ook meteen. Over het algemeen verloopt dat prima. Ik hou van duidelijkheid en dat zijn ze ook naar mij toe. De accommodatie is twee jaar geleden verbouwd en eigenlijk is alles als nieuw. Er worden regelmatig dingen georganiseerd en daar kan mijn moeder naar toe, als zij daar behoefte aan heeft. Mijn moeder gaat meestal beneden eten en het eten wordt hier vers gekookt. Ik vind dat de medewerkers ontzettend hun best doen. Ik merk dat het niet altijd even makkelijk is in verband met de onderbezetting die er is. Ik vind het knap hoe ze het elke keer weer voor elkaar boksen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Overslydrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.