Waardering van Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Parkzicht - Sliedrecht op 30 november 2020 De inzender van deze waardering is geverifieerd

7.5

De afdeling is weer op slot, want er zijn coronapatienten. Op dit moment is het nogal hectisch, merk ik. De medewerkers zouden vandaag nog bij mij komen, maar ik heb nog niemand gezien. Ik heb alleen maar lof over medewerkers. Mijn vrouw en ik eten op onze eigen kamer. Ze delen het eten uit op de afdeling. Soms delen ze eerst bij andere bewoners uit en dan zijn wij later aan de beurt. Het kan dan wezen dat het eten lauw is. De accommodatie vind ik niet mooi. Ik vind het ongeschikt voor oudere mensen. Er is weinig licht, hoge deuren en er zit geen klapraam in. Als ik wil luchten, dan moet ik de hele deur open zetten. Ik kan dus niet goed luchten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Parkzicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.