Waardering van Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Parkzicht - Sliedrecht op 7 december 2019 interview

7.0

De medewerkers zijn correct en vriendelijk. Er zijn veel wisselende medewerkers die schoonmaken, er is geen vaste groep van wat ik begrijp van mijn moeder. Het wordt oppervlakkig schoongemaakt, daar zou ik verbetering in willen zien. Ik zie dat de medewerkers het zo druk hebben, waardoor ze weinig tijd kunnen nemen voor de personen. Ik begrijp het, maar het is ook moeilijk omdat ik zou willen dat ze wel de tijd nemen voor mijn moeder. Toen mijn vader heel ziek was en overleed, kwam er een apart team met gespecialiseerde zorg langs. Voor allebei mijn ouders was er toen aandacht, wat heel fijn is geweest. Iedere week komt er een lijst met activiteiten per dag, bewoners kunnen hier zelf heen gaan of gebracht worden. Er is voldoende te doen zoals spelletjes, zingen, hersen- of gewone gymnastiek. Er komt ook een dominee langs om voor te lezen. Het eten is erg goed, ik kreeg positieve opmerkingen hierover van mijn ouders. De maaltijden worden, in de eigen keuken, vers voorbereid door koks.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Parkzicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.