Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Parkzicht

Lijsterweg 27 3362 BB Sliedrecht
Deze locatie is onderdeel van Stichting Waardeburgh

Waardering van Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Parkzicht - Sliedrecht op 23 oktober 2018 Interview

De medewerkers zijn erg welwillend, maar ik merk wel dat er een tekort aan personeel is. Ik zie namelijk dat er steeds minder tijd is om wat aandacht te geven aan mijn moeder. Ik zie wel dat ze erg hun best doen. Mijn moeder heeft niet veel lichamelijke zorg nodig, maar wel geestelijk zorg in de vorm van wat aandacht. De zorg sluit mooi aan op wat mijn moeder nodig heeft. Ik heb niet het idee dat er naar mij geluisterd wordt en al helemaal geen actie wordt ondernomen, met name door de receptie. Mijn moeder zit bij bijvoorbeeld al een tijdje zonder televisie, ik heb dat al doorgegeven, maar dan krijg te horen dat ik dat zelf moet regelen. Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Ik vind het erg somber doordat er veel hoge smalle ramen zijn, dat maakt het snel donker. Mijn moeder heeft een mooie kamer waar zij al haar eigen spullen in mag zetten. Ik vind dat er leuke activiteiten worden georganiseerd zoals bijvoorbeeld bloemschikken. Ik vind het jammer dat iedereen zomaar de kamer van mijn moeder in kan, dat zorgt ervoor dat mijn moeder haar waardevolle spullen gaat verstoppen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Parkzicht - Sliedrecht

Hartelijk dank voor uw waardering en aandachtspunten. We proberen er alles aan te doen om de kwaliteit van onze zorg- en dienstverlening hoog te houden. Alle aandachtspunten worden verzameld en in behandeling genomen door de juiste persoon binnen onze organisatie. Want het welzijn van uw moeder is belangrijk voor ons.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Parkzicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.