Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Parkzicht

Lijsterweg 27 3362 BB Sliedrecht
Deze locatie is onderdeel van Stichting Waardeburgh

Waardering van Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Parkzicht - Sliedrecht op 22 oktober 2018 Interview

Er zijn maar weinig afspraken, maar die gaan altijd goed. Ik ben tevreden over de verzorging. Mijn moeder hoeft nooit lang te wachten. Over het algemeen vind ik de verzorgenden heel lief en respectvol. Dat is voor mij heel veel waard. De zorg sluit aan op wat mijn moeder belangrijk vindt. Zo is er een goede dagbesteding, want er wordt veel georganiseerd. Mijn moeder gaat iedere week mee een uitje. Er zijn gelukkig veel vrijwilligers, die deze activiteiten begeleiden. Er is niet altijd iemand beschikbaar als ik iets wil bespreken. Het gebouw is nog niet zo oud. Mijn moeder heeft een eigen slaapkamer en een zitkamer waar haar eigen spulletjes staan. Dat vind ik heel belangrijk. Ook is er een gemeenschappelijke huiskamer. De instelling heeft een prachtig restaurant en een kapsalon. Alles wat voor mijn moeder belangrijk is, dat is er. Het gebouw ziet er keurig verzorgd uit en ligt niet ver van het centrum vandaan. Een aantal weken geleden heb ik gehoord dat ik zelf latex handschoentjes voor de verpleging moet gaan kopen. Dat vind ik een raar verhaal.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Parkzicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.