Waardering van Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Parkzicht - Sliedrecht op 4 december 2019 interview

7.8

Het personeelsverloop is groot, valt mij op, dat is niet fijn voor mijn moeder. Ze hecht zich dan aan iemand, dat laat ze toch blijken aan mij. Ze geeft dan aan mij aan dat ze die persoon mist. De mensen die daar werken doen hun best, de overdracht is wel een probleem omdat er veel wisseling is van personeel. Ik wordt op de hoogte gehouden via de mail, de communicatie verloopt voornamelijk via mail. De ruimtes van het gebouw zien er altijd ordelijk en netjes uit. Er is een wandelpark in de buurt. Er is wel één knelpunt, namelijk de afwikkeling van de was. De was is weleens kwijt of niet helemaal schoon. Het is toch belangrijk dat hier iets aan gedaan wordt. Er is sinds kort een vast hoofd voor de afdeling, dat is wel prettig en het communiceert makkelijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Parkzicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.