Waardering van Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Parkzicht - Sliedrecht op 2 december 2019 interview

7.2

Ik heb problemen met het management gehad. Met name met de arts. Ik vind dat hij dingen doet waar ik het niet mee eens ben. Mijn moeder gebruikt al jaren dezelfde medicijnen en dat is ineens gestopt. Ze krijgt dan blaasontsteking. Het beleid van de zorginstantie is dat ze zo weinig mogelijk penicilline geven. Mijn moeder heeft dan zo'n pijn. Mijn moeder is al paar keer uit bed gevallen. Ze wordt onrustig door die blaasontsteking merk ik. Ze mogen ook geen hek plaatsen voor het bed. Stel dat ze eruit klimt, dan is ze verder van huis. Dat is ook niet de bedoeling, dat begrijp ik. Ik wil niet dat mijn moeder pijn heeft. Ik vind het een aardige man die arts, maar ik merk dat hij zich vast houdt aan het beleid. Nu heeft ze een kuurtje gekregen, maar waarschijnlijk heeft ze het volgende week weer. Ik wil dat ze een onderhoudskuurtje krijgt. Ik ben daar al maanden mee bezig. Voor de rest ben ik erg tevreden. Ik heb meer dan lof over de verzorgenden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Parkzicht - Sliedrecht

Bedankt voor uw waardering en toelichting. Vervelend dat u de zorg van de arts zo ervaart. We gaan graag met u, de arts, de eerst verantwoordelijke verzorgende van uw moeder en de locatiemanager in gesprek. Neem daarvoor gerust contact op!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Parkzicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.