Waardering van Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Parkzicht - Sliedrecht op 2 november 2018 interview

7.5

Ik vind het erg jammer dat ik nooit een terugkoppeling krijg op mijn vragen. Ik heb ook nog nooit een mdo gehad, er is ook geen zorgplan. Mijn kennis wordt goed verzorgt, ze ziet er altijd netjes uit. De medewerkers gaan op een leuke manier met mijn kennis om. De zorg sluit mooi aan op wat zij nodig heeft. Ik vind de accommodatie heel mooi, mijn kennis zit hier prima op haar plek. Ze heeft een mooie kamer die wij hebben ingericht met haar eigen spullen. Het eten is wordt aangeleverd en van wat ik er van zie vind mijn kennis het lekker.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Parkzicht - Sliedrecht

Hartelijk dank voor uw waardering en aandachtspunt. We proberen er alles aan te doen om de kwaliteit van onze zorg- en dienstverlening hoog te houden. Alle aandachtspunten worden verzameld en in behandeling genomen door de juiste persoon binnen onze organisatie. Want het welzijn van uw kennis is belangrijk voor ons.

Aangezien uw waardering anoniem is en wij graag met u in gesprek gaan over uw aandachtspunten, wil ik u vragen om contact met ons op te nemen via mailadres kwaliteit@waardeburgh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Parkzicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.