Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Parkzicht

Lijsterweg 27 3362 BB Sliedrecht
Deze locatie is onderdeel van Stichting Waardeburgh

Waardering van Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Parkzicht - Sliedrecht op 22 oktober 2018 Interview

Mijn ouders wonen op een gesloten afdeling. Ze hebben daar een eigen appartementje. In en rondom het gebouw is er van alles voor hun te doen. Er worden allerlei activiteiten georganiseerd. Mijn ouders hebben het enorm naar hun zin. Ze worden heel goed verzorgd. Ze kennen in de instelling nogal wat mensen vanuit hun oude buurt. Ze komen daarom allerlei bekenden tegen. De instelling kent veel vrijwilligers. Mijn moeder wordt door een vrijwilliger gehaald en gebracht om naar de kapper te gaan. Ze nemen mijn ouders ook in de rolstoel mee naar de markt. Onlangs hebben ze een uitje naar het strand gemaakt. Iedere maandag gaan ze met een rolstoelbus een ritje maken. De verzorgsters komen geregeld even kijken in de kamer van mijn ouders. De verzorgsters nemen mijn moeder soms mee naar de huiskamer om met haar te gaan puzzelen. Het komt ook wel eens voor dat een verzorgster in de avond op de kamer van mijn ouders televisie komt kijken. Mijn ouders vinden dat heel gezellig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Parkzicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.