Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Parkzicht

Lijsterweg 27 3362 BB Sliedrecht
Deze locatie is onderdeel van Stichting Waardeburgh

Waardering van Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Parkzicht - Sliedrecht op 19 oktober 2018 Interview

Op het moment dat ik een afspraak wil maken, dan kan dat. Ze komen de afspraken meestal na. Ik vind dat de medewerkers heel goed met mijn vader omgaan. Ze zijn vrolijk, lief, aardig, zijn altijd beschikbaar en staan voor mijn vader klaar. Mijn vader is nog vrij mobiel, maar ze komen wel af en toe kijken hoe het met hem gaat. Ze maken dan een praatje met hem. Mijn vader doet niet aan heel veel dingen mee, maar gaat weleens biljarten. Hij eet altijd gezamenlijk met andere bewoners. Het eten is hier erg goed. Ze hebben een eigen keuken en het eten wordt hier vers gekookt. Ik ben in verschillende huizen geweest, maar als ik zie hoeveel ruimte mijn vader hier heeft. Hij heeft een aparte keuken, aparte slaapkamer en een aparte woonkamer. Ik vind het heel huiselijk en het doet mij niet denken aan een verzorgingstehuis.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Parkzicht - Sliedrecht

Geachte familie,
Hartelijk dank voor uw waardering. Wat fijn om te lezen dat jullie blij zijn met onze zorg- en dienstverlening en ons zo'n prachtige waardering geven. We hechten in onze zorgcentra veel waarde aan het welzijn van onze bewoners. Dat zullen we in de toekomst ook zeker blijven doen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Parkzicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.