Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Pedaja

Claversweer 1 3371 PR Hardinxveld-Giessendam
Deze locatie is onderdeel van Stichting Waardeburgh

Waardering van Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Pedaja - Hardinxveld-Giessendam op 23 oktober 2018 Interview

De medewerkers zijn super lief en ze reageren adequaat. Mijn schoonmoeder zit hier heel goed. Ze luisteren goed en zijn behulpzaam. Mijn schoonmoeder kan aan de activiteiten meedoen, mocht ze daar zin in hebben. Als ik een gesprek met de medewerkers heb, dan luisteren ze goed. Ze ondernemen ook actie op de punten die ik aangeef. De accommodatie zijn ze aan het verbouwen en het wordt steeds mooier. Mijn schoonmoeder heeft een eigen kamer en er is een gezamenlijke woonkamer. Ze wandelt heen en weer van haar kamer naar de gezamenlijke woonkamer. Ze eet in de gezamenlijke woonkamer. Er is een keuken beneden en daar wordt het eten van gebracht. Af en toe maken ze samen wat eten en dan mag ze bijvoorbeeld de tomaatjes schoonmaken of de aardappels schillen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Pedaja? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.