Waardering van Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Pedaja - Hardinxveld-Giessendam op 3 december 2019 interview

7.2

Het personeel doet haar best, ze komen hun afspraken na. Aan de communicatie tussen de verzorgenden onderling en de communicatie naar de mantelzorgers mag wel meer aandacht besteed worden. Soms lees ik op Caren-zorgt iets waar ik niet van op de hoogte ben gebracht, ik lees dan achteraf wat er is gebeurd. Alle medewerkers gaan respectvol en liefdevol om met mijn moeder. De omgeving is fijn. De huiskamer is pas gerenoveerd, het is allemaal heel netjes. De gangen en de sanitaire ruimte op de kamer zijn wel gedateerd, dat mag wel vernieuwd worden. Verder is het gebouw wel toegankelijk, er zijn brede deuren. Het schoonmaken mag ook wel wat beter, vooral in de huiskamer waar mensen veel zitten en de vloeren mogen naar mijn mening wel beter schoon gemaakt worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Pedaja? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.