Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Pedaja

Claversweer 1 3371 PR Hardinxveld-Giessendam
Deze locatie is onderdeel van Stichting Waardeburgh

Waardering van Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Pedaja - Hardinxveld-Giessendam op 22 oktober 2018 Interview

Ik merk dat het team in twee groepen verdeeld is. Je hebt de oude garde, die echt nog zorg verleend en zich ook echt betrokken voelt bij de mensen. Dan heb je de jongere generatie en die vind ik minder geïnteresseerd. Ze doen hun werk goed, maar echt interesse naar mij toe is er niet vind ik. Ik mis de vertrouwde zorg. Ze doen hun best, maar op een andere manier dan de oudere medewerkers. De oudere medewerkers hebben meer begrip voor mij. Ze werken vanuit hun hart merk ik. Ik denk dat het met mentaliteit te maken heeft. De medewerkers zijn allemaal aardig. Als ik wat wil bespreken, dan nemen ze tijd voor mij. Ze worden dan wel continue gebeld en dat komt natuurlijk door het personeelstekort. Ik merk dat ze heel druk zijn en dat ze de benen onder hun lijf vandaan rennen. In het huis is bijna altijd wel wat te doen, maar ik kan daar niet zo vaak aan mee doen. Ik eet hier in de zaal en dat is bij de ingang van het huis. Ik vind dat niet echt prettig, want het is erg onpersoonlijk. Het is niet vrij en er komen ondertussen mensen in en uit lopen. Het is hier nu een bende, want ze zijn aan het verbouwen. Ik heb een kamer wat best is, maar om nou te zeggen mooi, dat kan ik niet vinden. Ik vind mijn kamer een hok, maar dat heeft ook met de leeftijd van het gebouw te maken.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Pedaja - Hardinxveld-Giessendam

Hartelijk dank voor uw waardering en aandachtspunt. We proberen er alles aan te doen om de kwaliteit van onze zorg- en dienstverlening hoog te houden. Alle aandachtspunten worden verzameld en in behandeling genomen door de juiste persoon binnen onze organisatie. Want uw welzijn is belangrijk voor ons.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Waardeburgh, Zorgcentrum Pedaja? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.