Waardering van Stichting Wonen en Zorg Purmerend, locatie De Rusthoeve - Purmerend op 2 november 2018 interview

7.0
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Er wordt wel naar mij geluisterd maar ze hebben er eigenlijk geen tijd voor, ze zeggen al gauw, "nou ik ga weer." Ik moet wel zeggen het wordt wat beter. Het personeel heeft echt te weinig tijd om echt aandacht aan je te besteden. De afspraken die ik heb met het personeel, worden over het algemeen nagekomen. Maar als ze druk zijn gaat het wel eens mis. Als ik bel om hulp dan kan ik wel eens lang moeten wachten eer er hulp komt. De medewerkers zijn over het algemeen schatten, op een enkele na, die ervaar als onverschillig. De lichamelijke verzorging wordt na behoren gegeven. Het is zo jammer dat er te weinig personeel is, ze hebben het te druk, maar ik ben wel tevreden over het wonen hier en mijn woonruimte.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Wonen en Zorg Purmerend, locatie De Rusthoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.