Stichting Wonen en Zorg Purmerend, locatie De Rusthoeve

Wolthuissingel 1 1441 DN Purmerend
Deze locatie is onderdeel van Stichting Wonen en Zorg Purmerend

Waardering van Stichting Wonen en Zorg Purmerend, locatie De Rusthoeve - Purmerend op 9 september 2019 Interview

Ik woon hier al langere tijd en dat naar volle tevredenheid. Het is een prachtige locatie, met een mooi parkje voor de deur en het centrum op loopafstand. Vanuit mijn kamer heb ik zicht op het park. Het is mooi wonen hier. Ondanks dat ik een mooie kamer heb met alle faciliteiten, dwing ik mezelf om onder de mensen te zijn. Het is altijd gezellig beneden. Als er spelletjes gedaan worden doe ik meestal mee en als er muziek is ga ik er ook heen. De kwaliteit van het eten is prima. Zelf ben ik een moeilijke eter maar er is genoeg keus dus is er altijd wel iets wat ik lust. Er is ook een mooie binnentuin waar je vanuit het restaurant kan komen. Je kunt er fijn zitten bij mooi weer. Met de medewerkers kan ik het over het algemeen goed vinden. Ik begrijp dat de verzorgenden ook mensen zijn en dat het een zware baan is. Als het erg druk is zijn ze soms prikkelbaarder dan anders. Dan moet ik wat meer geduld hebben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Wonen en Zorg Purmerend, locatie De Rusthoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.