Waardering van Stichting Wonen en Zorg Purmerend, locatie De Rusthoeve - Purmerend op 2 november 2018 interview

7.7
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik zou het wonen in de Rusthoeve wel aanbevelen aan anderen als zij daarom vragen. Ik ben namelijk wel tevreden met alles. Ik heb een fijne woonruimte, ik vind dat ik hier prachtig woon. De omgang met de medewerkers is goed, ze zijn behulpzaam en vriendelijk. Als ik eens iets kwijt wil dan nemen ze de tijd om naar mij te luisteren. En dit draagt zeker bij aan de kwaliteit van mijn leven. De medewerkers ervaar ik als deskundig, ze hoeven nog niet zoveel voor mij te doen maar houden mijn lichamelijke conditie goed in de gaten. De afspraken die ik met het personeel heb worden nagekomen, het is maar een heel enkele keer dat ze iets vergeten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Wonen en Zorg Purmerend, locatie De Rusthoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.