Waardering van Stichting Wonen en Zorg Purmerend, locatie De Rusthoeve - Purmerend op 6 september 2019 interview

7.5

Mijn moeder woont in een geweldig appartement. Ze woont aan de rand van het centrum. Ik vind het parkeren echter een drama, vooral als ik mijn moeder in mijn auto meeneem. Ze is namelijk moeilijk ter been. Het betreft een kleinschalige organisatie. Dat maakt het gemoedelijk. Ze doen veel activiteiten. Iedere dag is er wel wat te doen. Ook maken ze geregeld uitstapjes. De instelling heeft zelfs een eigen bus daarvoor. Mijn moeder had dit echt nodig. Toen ze nog thuis woonde, was ze aan het vereenzamen. Ze heeft nu continue mensen om haar heen. Mijn moeder wordt opgehaald om koffie te gaan drinken of om in het restaurant te gaan eten. Ik ben heel erg blij dat mijn moeder hier terecht is gekomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Wonen en Zorg Purmerend, locatie De Rusthoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.